Всі статті

Вплив фокусу та тест гіпотез для популярного асортименту – як підняти дохідність при мінімальному бюджеті

 

Сайт: oma-top.com.ua

 

226 671 обороту, +125% замовлення через корзину, 443 запитів показу номера. 

 

Маючи обмеження у бюджеті наша ціль завжди вишукування фокусного асортименту, який принесе найбільшу дохідність та повернення інвестицій. Спочатку ми наповнили сайт різними категоріями, потім по сезонності виявили результативність велосипедів. Коли вони розпродались ми вийшли на нову категорію – автомагнітол і зробили акцент на них:

 

 

В результаті продажі по цій категорії почали збільшуватись та позитивно впливати на динаміку магазину в цілому.

Суть роботи – повернення інвестицій та дохідність від маркетингу, тому в першу чергу потрібно обирати асортимент для продажу, далі його адаптувати під клієнта наповнючи максимально релевантною інформацією та тестування гіпотез в рекламі і вчасне “вливання” коштів в працюючі св’язки.

Якщо не відомо, що з асортименту буде продаватись – найоптимальніше почати з контенту, коригуючи 2-3 категорії, далі тест цього асортименту в просейлі або в Google Shopping.

В цьому кейсі ми виконали:

  • Коригування асортименту
  • Дизайн сторінок
  • Запуск реклами Google Shopping

    Ви теж хочете отримати такі результати? Запрошуємо Вас на конструктивний огляд вашого магазину.

    І все це - абсолютно безкоштовно!
    Ваш номер телефону


      Надішліть нам свої контактні дані і ми зв’яжемось з Вами як найшвидше