Всі статті

“Будьмо”. Магазин дистиляторів. Комплексна робота із Prosale, Google Shopping, SEO

Проєкт “Будьмо” https://budmo-mdd.com.ua/


Ціль роботи (очікування клієнта): – відновити роботу після війни, після значної просадки в показниках – отримати рівень замовлень – 150 штук і оборот 700 000 грн +


Рішення
  1. Рекламні кампанії в Google Shopping були тимчасово відключені. Роботу відновили тільки з 15.03. Після активації почали генерувати аномальну велику кількість кліків по телефонному номеру, через РК Перформанс Макс – реклама потрапила на спам дзвінків.
  2. Було прийняте рішення перезапустити Перформанс Макс на більш цільову аудиторію і отримати більш якісніші дзвінки.
  3. Перезапустили рекламні компанії, обновили аудиторію та перезалили фід з товарами. Як результат обновилась аудиторія і на сайт почало приходити меньше дзвінків, але вони на 90% були переведені в успішну продажу, що збільшило оборот.
  4. Пропрацювали рейтинг на топ товарах на Промі. Рейтинг піднявся і кількість замовлень виросла на 69% та ще продовжує рости
  5. Провели СЕО оптимізацію сайту – написали тектси з ключовими запитами.

По роботі Google Shopping:
  • постійна призупинка нецільових пошукових запитів
  • запустили технологію Перформанс Макс – після запуску показники почали рости
  • потрапили на спам сторінку від Гугла і почали склікуватись дзвінки
  • оптимізували аудиторії на Перформанс Макс, перезалили РК – показники виросли

По роботі з Prom.UA:
  • редагування топ 30 товарів (зміна назв, ключів, опису і т.д.)
  • редагування ставок на товарах (редагували ставки відповідно до % маржинальностіі клієнта – 24%, щоб кожне замовлення на товарі було окупним)
  • робота по підняттю рейтингу товарів “топ 30”

Результати: Рейтинг вище ніж у конкурентів на 443 пункти.
  • Витрати на рекламу в Гугл Мерчант – 87 329
  • Дохід – 1 688 806 грн. (з урахуванням дзвінків і їх цінності)
  • Окупність Google Merchant = 19.34

  • Результативність з Гугл Аналітикс для порівняння показників з різних каналів трафіку.
  • 81.08% – трафік з платної реклами
  • 10,35% – органічний трафік (СЕО)
  • Замовлення – 267
  • Загалний дохід (без урахування тел. дзвінків, але враховуючи додаткові канали трафіку) – 1 130 172 грн.

Результативність по ПромЮа +Сайт за період (з 1.03 по 30.05) – чітко видно динаміку росту після відновлення роботи.
  • Замовлення – +146% (438)
  • Витрати на рекламу на Промі – 31 269 грн
  • Оборот загальний – +277% (2 315 346)
  • Оборот Пром Юа – 1 163 976 грн
  • Окупність Пром Юа =37,2
  • Взаємодія з кнопкою “Показати номер” – + 623% (5852 вз)
  • На 1 місці по кількості замовлень Гугл Шопінг, на 2 – Пром Юа, на 3 – СЕО

Була задіяна комплексна робота із Prosale, Google Shopping, SEO та редагування карток товарів.

    Ви теж хочете отримати такі результати? Запрошуємо Вас на конструктивний огляд вашого магазину.

    І все це - абсолютно безкоштовно!
    Ваш номер телефону


      Надішліть нам свої контактні дані і ми зв’яжемось з Вами як найшвидше