Ціль роботи (очікування клієнта):– відновити роботу після війни, після значної просадки в показниках– отримати рівень замовлень – 150 штук і оборот 700 000 грн +
Рішення
Рекламні кампанії в Google Shopping були тимчасово відключені. Роботу відновили тільки з 15.03. Після активації почали генерувати аномальну велику кількість кліків по телефонному номеру, через РК Перформанс Макс – реклама потрапила на спам дзвінків.
Було прийняте рішення перезапустити Перформанс Макс на більш цільову аудиторію і отримати більш якісніші дзвінки.
Перезапустили рекламні компанії, обновили аудиторію та перезалили фід з товарами. Як результат обновилась аудиторія і на сайт почало приходити меньше дзвінків, але вони на 90% були переведені в успішну продажу, що збільшило оборот.
Пропрацювали рейтинг на топ товарах на Промі. Рейтинг піднявся і кількість замовлень виросла на 69% та ще продовжує рости
Провели СЕО оптимізацію сайту – написали тектси з ключовими запитами.
По роботі Google Shopping:
постійна призупинка нецільових пошукових запитів
запустили технологію Перформанс Макс – після запуску показники почали рости
потрапили на спам сторінку від Гугла і почали склікуватись дзвінки
оптимізували аудиторії на Перформанс Макс, перезалили РК – показники виросли
По роботі з Prom.UA:
редагування топ 30 товарів (зміна назв, ключів, опису і т.д.)
редагування ставок на товарах (редагували ставки відповідно до % маржинальностіі клієнта – 24%, щоб кожне замовлення на товарі було окупним)
робота по підняттю рейтингу товарів “топ 30”
Результати:Рейтинг вище ніж у конкурентів на 443 пункти.
Витрати на рекламу в Гугл Мерчант – 87 329
Дохід – 1 688 806 грн. (з урахуванням дзвінків і їх цінності)
Окупність Google Merchant = 19.34
Результативність з Гугл Аналітикс для порівняння показників з різних каналів трафіку.
81.08% – трафік з платної реклами
10,35% – органічний трафік (СЕО)
Замовлення – 267
Загалний дохід (без урахування тел. дзвінків, але враховуючи додаткові канали трафіку) – 1 130 172 грн.
Результативність по ПромЮа +Сайт за період (з 1.03 по 30.05) – чітко видно динаміку росту після відновлення роботи.
Замовлення – +146% (438)
Витрати на рекламу на Промі – 31 269 грн
Оборот загальний – +277% (2 315 346)
Оборот Пром Юа – 1 163 976 грн
Окупність Пром Юа =37,2
Взаємодія з кнопкою “Показати номер” – + 623% (5852 вз)
На 1 місці по кількості замовлень Гугл Шопінг, на 2 – Пром Юа, на 3 – СЕО
Була задіяна комплексна робота із Prosale, Google Shopping, SEO та редагування карток товарів.