Всі статті

Google Shopping – ведення

Щоб ваш онлайн бізнес був максимально прибутковим, необхідно чимало вкластися в рекламну кампанію для пошуку цільової аудиторії, розширення клієнтської бази. Сервіс гугл шопінг створений пошуковою системою Google для зручного знаходження споживачем товарів/послуг, що цікавлять, і ефективного рекламування свого товару власниками інтернет-магазинів. Цей вид реклами має безліч переваг.

Реклама в Google shopping – особливості, переваги

Сервіс google шопінг призначений для швидкого розвитку бізнесу власникам та зручного порівняння цін на різних сайтах користувачам. Це зручна платформа як продавця, так покупця. З одного боку, створюється товарна реклама, що висуває позиції з різних магазинів у топ так, щоб їх бачив потенційний клієнт. З іншого боку, покупцю не потрібно проводити довгі пошуки на сайтах, порівнювати ціни. Досить просто ввести пошуковий запит і у стрічці зверху будуть запропоновані бажані позиції з різних ресурсів із зазначенням вартості. Реклама в Google Shopping дає ряд переваг.
  • якісна яскрава картинка товару приваблює клієнтів;
  • вартість ефективної реклами нижча, ніж на інших подібних сервісах;
  • швидкий приріст продажів інтернет-магазинів;
  • оновлення даних здійснюється щодня, однак є індивідуальні налаштування, зручні для власника бізнесу.
Ще однією величезною перевагою google shopping є те, що рекламне оголошення відображається лише тоді, коли введений пошуковий запит збігається з товаром інтернет-магазину. Таким чином пропозиція надходитиме лише тій аудиторії, яка реально зацікавлена ​​у придбанні товару/послуги. До того ж, Гугл шопінг в Україні дозволяє переглядати пропозиції локальних магазинів, крім пропозицій іноземних сайтів.

Як виглядає товарна реклама в Google шопінг?

Google дав значний поштовх до світового розвитку інтернет-продажів, а google shopping удосконалив, зробив рекламу більш ефективною, точковою. Тепер власники малого бізнесу можуть активно розвиватися, швидко знаходити собі клієнтів, рекламуючись безпосередньо для цільової аудиторії. Товарна реклама, перебуваючи під логотипом компанії, привертає увагу кожного користувача, підвищує впізнаваність, рейтинг. Під зображенням товару у google shopping – вартість продукції конкретного магазину, далі вказується адреса ресурсу, його рейтинг. Всі оголошення розміщуються в горизонтальній стрічці, прогорнувши яку, можна побачити пропозиції інших магазинів, порівняти ціни. Завдяки товарній рекламі досягається низка цілей.
  1. Понад 70% покупок користувачами системи Google здійснюються через посилання під фото.
  2. Сервіс легко настроюється, далі працює автоматично. Завдяки цьому не потрібно щодня платити стороннім людям, важливим є правильне налаштування, обрана стратегія.
  3. Співробітники агентства «Ціль» проконсультують з управління придбаним пакетом послуг протягом 30 днів після запуску безкоштовно.
  4. Зміни наявності та вартості товару або послуги оновлюються автоматично, не потребують втручання з боку.
Тепер можна автоматично просувати свої товари, не виходячи з дому, та залучати велику кількість клієнтів, грамотно вибудовуючи цінову політику. Google shopping в Україні стрімко набирає обертів, більшість магазинів вже зазнали ефективності реклами від Google, скориставшись веденням кампанії від маркетингової агенції «Ціль».

Як налаштувати Google шопінг для інтернет-магазину?

Google надає користувачам велику інструкцію з налаштування реклами через сервіс, але чи просто для рядового користувача?! Реклама Google шопінг від Маркетингової агенції «Ціль» налаштовується за певним алгоритмом, відповідно до наступних етапів:
  1. Аналіз ринку, вибудовування стратегії ведення рекламної компанії.
  2. Перевірка інформації, вказаної на сайті, та необхідне редагування помилок.
  3. Створення облікового запису, вивчення особистого кабінету Google Merchant Center в Україні. Підв’язка сайту магазину до заздалегідь настроєного профілю.
  4. Конструювання файлів з товарами, які називаються «фідами». Після цього вони заливаються для перевірки адміністрацією. Цей процес може тривати до 7 днів. Якщо фід не пройшов модерацію, після виправлення помилок потрібно ще деякий час на діагностику усунення похибок.
  5. Підв’язка сервісу для оплати.
  6. Запуск реклами із попередньо обраною стратегією.
  7. Аналіз та оптимізація кампанії на основі статистики.
  8. Щотижне коригування вибраної стратегії, виходячи з результатів за минулий час.
Наша компанія пропонує на повне настроювання профілю та підв’язку близько 10 днів, після чого починається ефективна реклама асортименту вашого магазину.

Чому варто вибрати саме сервіс Google Шопінг?

Найактуальнішою платформою, маркетплейсом останнім часом в Україні вважається Prom.ua. Google Shopping Prom дозволяє проводити товарну рекламу і з цього сайту. Компанія Гугл налаштована на активну співпрацю з продавцями різних категорій, саме тому враховується тариф Мерчант у розрахунку та ведення логіки бюджету. Якщо використовувати сервіс Google shopping, власник бізнесу отримує низку переваг.
  1. Товари розміщуються над усіма посиланнями на інтернет-магазини та показуються потенційним покупцям. Це дозволяє навіть молодим магазинам конкурувати з флагманами ринку, потужними порталами.
  2. Висока ефективність доступного бюджету – результати видно вже за перші дні, перші місяці.
  3. Відмінна віддача, високий відсоток покупок, порівняно з іншими джерелами трафіку. Фокусування на той асортимент, який цікавить сучасних клієнтів.
  4. Можливість залучати безкоштовний трафік та замовлення з пошукової видачі через меню «Покупки».
  5. Можливість індивідуального налаштування профілю, легке керування.
Для ефективного проведення рекламної кампанії за допомогою google shopping вам необхідно буде відібрати найбільш затребуваний товар, щоб отримувати статистику: на один товар приблизно від 70 до 100 гривень. Сповістити про маржинальність товару, розрахувати середній чек – передати інформацію персональному менеджеру. Також потрібно заповнити профіль: бриф, вказати УТП та описати специфіку роботи інтернет-магазину. Необхідно також підготувати сайт до реклами, вказати в меню вартість, способи доставки товару, способи оплати, до магазину має бути прив’язана платіжна система. Потрібно правильно оформити всі картки товарів: назву, фото, опис. Співробітники Маркетингової агенції «Ціль» заздалегідь проаналізують ринок конкурентів, нададуть можливість створювати приємні акційні пропозиції, встановити лояльний прайс. Вартість послуги безпосередньо залежить від інтернет-магазину та товарів, що реалізуються.

    Надішліть нам свої контактні дані і ми зв’яжемось з Вами як найшвидше