Cтатистика з органіки за 3 міс в порівняння з минулими:
Варто зафіксувати, що на початку співпраці ціль була “запакувати” сайт так, щоб він виділявся від конкурентів сучасністю, та точними технічними даними товарами в зручній формі.Тому акцент був на створенні посадкових сторінок і банерів, окрім того ми вели технічну оптимізацію сторінок та наповненням контенту, щоб окрім конверсійного дизайну кінцевий клієнт зміг би знайти цінну інформацію для себе. Приклади дизайну можна переглянути тутВсе це дало можливість отримати перший органічний трафік. Далі, ми цілеспрямовано взяли за фокус просування пріоритетної категорії еліпласту= прозорого шиферу, оптимізовуючи старий контент, проводячи технічну оптимізацію сайту та створенням структури перелінковки для внутрішніх та зовнішніх посилань. Перші результати вже дали суттєвий приріст не тільки по органіці, але і по всіх джерелах залучення: Загалом з органіки за період 3 місяця = 20 замовлень на суму >73800 грн.Вдалось вийти в ТОП 10 видачі по запитах Еліпласту та наперед зафіксуватись по позиціях, які очікувано будуть мати попит в майбутніх місяцях в пік сезону: http://prntscr.com/15samck