Як в сезон вдалось збільшити трафік на 317% та суму замовлень на 301% до 1 629 265 та взяти 15% ринку прому.
Загалом на порталі Prom.ua – загальний обіг категорії термобілизни становив = 11 000 000 грн.
Як бачимо показник сайту зайняв 15% – ринку = >1 700 000 грн.
Трафік
Замовлення
Продажі зросли саме в сезон, на цьому фоні були найвищі показники.
Було використано набори різних товарів, які доповнюють один одного і за вигідною ціною для клієнта:
Зроблена фотосесія для унікалізації фотографій
Оформлені фізуально фотографії
Окрім того акцент на бренді ColumbiaЦе дозволило зайняти провідну роль в теговій видачі Прому та по брендовим запитах з каталогу. Як бачимо пром на 1 місці по замовленнях, і приніс 1 052 857 грн суми замовлень.
Далі наша стратегія звелась в збільшенні дохідності, роблячи акцент на розширені бюджетів в платній рекламі Google Shopping та вивід найбільш прибуткових товарів в ТОП видачі.
Рекламні мережі принесли близько 733 замовлень на суму 466 173 грн.
На цьому фоні показники замовлень зі всіх джерел також суттєво виросла, сумарно замовлень за весь період 1956 з чеком >1 629 265 грн.