Просування гуртового магазину на Prom.ua
Сайт: Shkarpetku.com.ua
ДО: 6 місяців – 105 замовлень на 68 000 грн.
Після: 593 замовлення на 343 000 грн.
Статистика результатів:
- 35% замовлень залучені через SEO оптимізацію
- 35% замовлень з Prom.ua
Хто наш клієнт і з якими завданнями до нас звернулися:
Клієнт – гуртовий магазин шкарпеток та спідньої білизни. Клієнтка звернулась з запитом про просування магазину з бажанням усунення рутинної роботи та збільшенням кількості замовлень після конференції.
Якими були наші дії – етапи:
Ми вирішили оптимізувати наявний контент сайту та сфокусуватись на одній групі товарів. Для цього ми протягом перших 2 місяців опрацьовували описи, та ключові запити.
Далі почалась робота над унікалізацією контенту та оформлення магазину та паралельний запуск Merchant Center.
Що це дало в результаті: кількість нових клієнтів значно виросла. Також кожного місяця люди повертаються на сайт завдяки стабільній присутності у видачі Google Shopping у першій п’ятірці результатів та високій якості обслуговування клієнтів.
Сайт почав краще конвертувати клієнтів у замовлення, та зручна зміна структури допомогла оптовим покупцям швидше знаходити потрібний їм товар.
Зараз йде робота у розвитку нового джерела залучення – робота з дропшиперами та розширенням груп для просування.